środa, 15 października 2014

Komplety przedszkolaka, a nawet większe

Na specjalne życzenie powstały dwa identyczne różowo- różowe duże komplety dziewczęce.
Z sowami były przeboje bo pierwszy materiał okazał się mieć wadę, następnie skończył się w sklepach, ale ostatecznie udało mi sę zdobyć w pasmanterii koło domu. Było to dla mnie totalnym zaskoczeniem, ale i zbiegiem okoliczności, bo po pierwsze się nie spodziewałam bo oni mają 3 materiały na krzyż a tu akurat moje sowy, a po drugie nie chodzę tam, bo jest drogo i niemiło.. a tym razem zawitałam, bo moja pasmanteria była zamknięta, a ja byłam w desperacji - połamały mi się wszystkie igły do szycia :D

Kołderki mają 100x150cm, podusie to jaśki o wymiarach 40x40.



Aktualnie w domu mam 4 kolory sówek z tego wzoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz